2 września odbyła się oficjalna gala otwarcia Q Hotel Plus Wrocław Bielany. To nowy obiekt w naszej okolicy, obok którego trudno przejść obojętnie i którego też trudno z uwagi na jego lokalizację nie zauważyć. Skąd decyzja o jego powstaniu właśnie tutaj?
MJ: Lokalizacja faktycznie jest zawsze dla nas istotna w przypadku każdego obiektu Q Hotel, bo jednak to ona ma ogromny wpływ na wygodę Gości indywidualnych oraz zainteresowanie firm przestrzeniami konferencyjnymi. Hotel jest położony tuż przy węźle komunikacyjnym, blisko lotniska i stanowi też w naszej ocenie ciekawe zaplecze dla lokalnych mieszkańców, ponieważ tworząc go myśleliśmy także o spełnieniu niektórych z ich potrzeb. Z jednej strony owszem, możemy zaoferować bardzo rozbudowaną przestrzeń konferencyjną – aż 3700 m2 i 19 niezależnych sal, ale z drugiej oferujemy też przestrzenie pod organizację imprez indywidualnych, rodzinnych, okolicznościowych, a także specjalną przestrzeń z tarasem odpowiednią na organizację nowoczesnych, eleganckich wesel. Wierzymy, że to są obszary i usługi, które mają szansę zainteresować m.in. mieszkańców okolicy zwiększając im możliwość wyboru względem tego, co mieli do dyspozycji dotychczas.
Czyli hotel nie koncentruje się tylko na biznesie, ale zaprasza także Gości indywidualnych. Z jaką jeszcze ofertą wychodzi im naprzeciw poza wspomnieniami wydarzeniami okolicznościowymi, które jak wiadomo każdy z nas okazjonalnie ma przyjemność organizować?
MJ: Zdajemy sobie sprawę, że osoby mieszkające w okolicy nie będą korzystały z noclegów, czy dużych przestrzeni konferencyjnych, ale nasz hotel jest naprawdę funkcjonalny a jego oferta jest szeroka, wychodząca dużo dalej niż wspomniane usługi. Osoby mieszkające w okolicy mogą mieć potrzebę wyjścia np. na śniadanie biznesowe lub znalezienia niewielkiej salki na spotkanie, czy ważną rozmowę. Warto wiedzieć, że śniadania oczywiście oferujemy także Gościom z zewnątrz i że są niewątpliwie naszą mocną stroną. W każdym naszym hotelu przywiązujemy do nich szczególną wagę, bufet śniadaniowy jest naprawdę rozbudowany. Współpracujemy z dietetyczką, która dobrała produkty wspierające zdrowie naszych Gości, można samodzielnie wycisnąć sok, czy zamówić coś według indywidualnych upodobań przy stacji live cooking. Naprawdę staramy się przekonywać wszystkich, że hotele nie są tylko dla Gości w nich nocujących – każdy może je odwiedzić i mieć przy tym pewność, że będzie mile widzianym Gościem.
Czy restauracje również są przestrzeniami otwartymi, ogólnodostępnymi dla wszystkich w ramach serwowanych w nich obiadów i kolacji?
MJ: W hotelu znajdują się trzy restauracje. Jedna to wspomniana już wcześniej restauracja śniadaniowa, ale w jej sąsiedztwie znajduje się również druga, w której można zjeść obiad lub kolację. Jak najbardziej zapraszamy do niej Gości mieszkających w okolicy, zresztą nasza oferta gastronomiczna to chyba główny obszar, który chcemy do nich kierować. Restauracja a’la carte znajdująca się na parterze została urządzona w sportowym charakterze, wyposażyliśmy ją w 8 telewizorów pozwalających przeżywać z nami sportowe emocje. Oglądamy najważniejsze wydarzenia sportowe m.in. Ligę Mistrzów czy mecze tenisa i wspólnie kibicujemy. Menu także temu sprzyja, Szef Kuchni Michał Chrapowicz przygotował specjalną ofertę w tym zakresie, m.in. przekąski i zestawy w meksykańskim klimacie – coś w sam raz do meczu i spotkania w gronie bliskich znajomych. W ofercie znajdą Państwo nachosy, książki cebulowe, żeberka, quesadille i inne propozycje w klimacie tex-mex. W menu głównym nie brakuje także dużego wyboru mięs, sałatek, kanapek, czy makaronów, ale i wegetarianie znajdą coś dla siebie. Warto dodać, że na czas wydarzeń sportowych Goście restauracji mogą za darmo korzystać z parkingu.
Wspomniała Pani, że w hotelu znajdują się trzy restauracje. Co oferuje trzecia z nich?
MJ: Trzecia z restauracji to Restauracja Tarasova, która jest właściwie przestrzenią eventową dedykowaną różnym wydarzeniom specjalnym, wspomniałam o niej już wcześniej w kontekście organizacji wesel. Restauracja ta znajduje się na szóstym piętrze hotelu, ma 430 m2 i posiada taras o powierzchni 280 m2 z widokiem na panoramę Wrocławia. Myśląc o tej sali myśleliśmy przede wszystkim o przyjęciach weselnych – nowoczesnych i eleganckich, ale jesteśmy otwarci pod dostosowanie tego miejsca pod inne potrzeby, choćby organizację przyjęć z okazji chrzcin, komunii, wieczorów panieńskich lub kawalerskich, czy innych imprez rodzinnych. Właściwe każda ze wspomnianych przestrzeni gastronomicznych jak i dodatkowo każda z oferty naszych sal konferencyjnych może być zaaranżowana pod takie wydarzenie – wszystko zależy od potrzeb organizatora, od jego wizji i pomysłu na to, jak sobie wyobraża daną imprezę – my oczywiście jesteśmy go w stanie we wszystkim wesprzeć i też pomóc w każdym aspekcie związanym z organizacją. Chętnie opowiem więcej i zachęcam do kontaktu pod adresem [email protected] lub numerem telefonu 535 411 388.